28 Kasım 2016 Pazartesi

Arçelik Geri Dönüşümü Sanat ile Buluşturuyor!


“Dünyaya Saygılı, Dünyada Saygın” vizyonuna sahip Arçelik geri dönüşüm  konusunda farkındalık sağlamak amacıyla geçtiğimiz günlerde çok özel bir sergiyi hayata geçirdi ve geri dönüşümü sanat ile buluşturdu. Bu sergi ile Arçelik’in geri dönüşüm tesislerinden elde edilen malzemeler Türkiye’nin önde gelen sanatçıları ve tasarımcıları tarafından fonksiyonel sanat eserlerine dönüştürüldü.  Arçelik, bu proje ile geri dönüşüm konusunda farkındalık sağlarken, aynı zamanda tasarım konusundaki uzmanlığına da dikkat çekmiş oldu.

Bir boomads advertorial içeriğidir.

9 yorum :

  1. Bu reklamı görmüştüm ve hayran kaldım. Gerçekten işini bilen insanlar var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de örnek alınması gereken çok hoş bir proje.

      Sil
    2. Kesinlikle. Bu konu hakkında bende paylaşım yapacaktım tesadüfen sende gördüm yorum yapmadan gitmeyim dedim :)

      Sil
  2. Arçelik' i bir kez daha takdir ettim. Taş Ev'de de artık çok miktarda şişe, metal ve plastik kutu çıkmaya başladığından ayırmaya başladım. Şimdi onları alacak birini bulmam lazım. Belki ekonomik bir değeri bile vardır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten Koç grubu sanata önem vermesiyle takdir toplardı, şimdi geri dönüşümle sanatı buluşturması gerçekten de hoş olmuş.
      Taş Ev'de geri dönüşüm çöpünü ayrıştırmanız çok güzel, zetn Taş Ev'e de bu yakışır:)
      Bizde belediye haftada bir kez evlerdeki geri dönüşüm çöpünü ayrıca topluyor, belki sizin belediyediyede de böyle bir çalışma vardır ..

      Sil
  3. Öyle bir zaman gelecek ki şu an çok da fazla önem verilmeyen geri dönüşüm meselesi, dünyanın tükenen kaynakları nedeniyle keyfi bir uygulama olmaktan çıkıp bir zorunluluk haline gelecek. Maalesef insanoğlu çoğu şeyde olduğu gibi bunu da acı tecrübeler sonunda öğrenecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçenlerde Kanada'da yaşayan bir blogger yazmıştı. Çöpleri geri dönüşüm olarak topluyormuş belediye, dönüştürülemeyen artıkları vermek için para ödemeniz gerekiyormuş... Keşke bizde de böyle bir bilinç yerleşse...

      Sil