1 Eylül 2016 Perşembe

Eglenje.com ile keyifli bir hafta sonu


İçimizdeki çocuğu ihmal etmeyelim” söylemi vardır ya hani, çok sık tekrarlandığı için pek de üzerinde durmadığımız... Oysa ne kadar doğru bir cümle bu! Bazen o kadar sıkılıyor ki o çocuk, o kadar ihmal ediyoruz ki O'nu! Aslında özenli davranılmayı ve arada sırada şımartılmayı nasıl da hak ediyor... İşte bu yazıda sizlere hem içinizdeki masum ve eğlenmeyi bekleyen çocuğu, hem de tanıdığınız ve sevdiğiniz diğer çocukları mutlu edecek eğlence merkezlerinden ve bu merkezlere en avantajlı biletlerin satışını yapan Eglenje.com'dan bahsetmek istiyorum.

Anlatmak istediğim, daha doğrusu tanıtmak istediğim şey; tema parklar. Hani içlerinde sanki masallardan fırlamış gelmiş kadar gerçeküstü, ama bir o kadar da büyüleyici dekorlar olan; kaç yaşında olursak olalım hayallerimizi süsleyen kahramanların yer aldığı parklar... Hani belgesellerde gördüğümüz türlü türlü balıkların olduğu devasa akvaryumlar ve daha neler neler...

Günlük hayatın keşmekeşinden kurtulup biraz masallar diyarında gezinmek iyi gelmez mi hiç... Haydi gelin bir kaç tanesine bakalım, keyfimiz yerine gelsin...

Vialand Tema Park


Mesela İstanbul'daysanız, bir tam gününüzü Vialand Tema  Park'da geçirmek içinizdeki çocuğa da, yanınızda götüreceğiniz o değerli çocuğa da iyi gelmez mi?
Yerli Disneyland diyorlar oraya, içinde lunapark da var, adrenalin yükselten maceralı zindan bölümü de var. Oyun dünyası kısmı, gösteri merkezi, konser alanı, açık havada alışveriş yapma imkanı, içinde 28 tane eğlence ünitesi... Ben gitmedim henüz, ama çok merak ediyorum görmeyi.

İstanbul Akvaryum


Biliyor musunuz, İstanbul Akvaryum dünyanın en büyük tematik akvaryumuymuş! Bu akvaryumda sadece deniz canlılarını görmekle kalmıyor, aynı zamanda dalış da yapabiliyorsunuz! Coğrafi rotaları takip ederek gezilen bu parkta 16 temaya ilaveten yağmur ormanları sürprizi de varmış. İstanbul Akvaryum'da interaktif oyunlar, detaylı bilgilendirmeler ile hem eğlenceli hem de bilgi dolu bir gün geçirmek gerçekten de çok hoş olabilir. Bende o cesaret kesinlikle yok ama, dileyenler köpek balıklarının olduğu bir tanka dalış da yapabiliyormuş!



Eglenje.com güvenilir mi?

İçinizdeki ve kalbinizdeki çocuğu eğlendirmek için Vialand Tema Park, KidzMondo, Jungle İstanbul, İstanbul Akvaryum, ViaSea Tema Park, ViaSea Akvaryum, Jurassic Land, The Lend Of Legend Theme Park, Bodrum Phalarope Aqualand, Darıca Hayvanat Bahçesi, Minopolis gibi en ünlü markalara giriş biletlerini Eglenje.com'dan alabilirsiniz.
Eglenje.com, bir Mihartur markası olarak hizmet veriyor. Mihartur, Eglenje.com sitesinde de görebileceğiniz gibi bakanlık onaylı A grubu lisansı olan ve Türkiye Seyaehat Acenteleri Birliği'ne de üyeliği bulunan bir turizm acentesi. Mihartur, Eglenje.com haricinde THY da dahil olmak üzere bir çok hava yolunun biletlerinin yetkili satış acenteliğini de yapıyor.

Eglenje.com'dan bilet almanın avantajı var mı?
Öncelikle fiyat avantajı var. Hatta bazı markaların biletlerinin en uygun hali sadece eglenje.com'da bulunuyor. Bir çok kredi kartına 9 taksit yapabilme avantajı var. Biletler online olarak cep telefonunuza ve e-postanıza geldiği için parka girişte bilet alma sırası beklemekten kurtuluyorsunuz. Ve eglenje.com, bazı parklara ücretsiz servis imkanı da sağlıyor.

Son not;
Bu bir tanıtım yazısıydı evet, ama ben gerçekten bu yazıyı yazarken bile keyif aldım. En kısa zamanda kendime eğlenceli bir gün hediye etmeyi düşünüyorum. Umarım size de fayda sağlayabilmişimdir.



14 yorum :

  1. Eşimle Paris Disneyland'a gitmiştik birkaçaene evvel. Demek bir benzeri ve hatta daha kapsamlısı İstanbul'da açılmış. Eglenje.com u ilk kez duydum. Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de birgün orayı görmeyi çok isterim. Bu yazıyı hazırlarken öğrendim ülkemizde ne kadar çok tematik park açıldığını, ilk fırsatta bazılarına gitmek istiyorum :)

      Sil
  2. yeni öğrendim bu siteyi..
    eğlenmek güzeldir. :)
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yeni öğrendim ve severek tanıttım:)

      Sil
  3. Güzel bir tanıtım olmuş. Ellerinize sağlık. Teşekkürler :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumunuz için, sevgiler :)

      Sil
  4. Hocam severek takip ediyorum bende yeniyim blog aleminde tavsiyelerini bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Benim tavsiyem sadece, özenerek ve beğenerek yazmanız olacaktır. İnanın ben de hala amatörüm...

      Sil
  5. Bilmediğim bir siteydi .... Sayende tanışmış oldum .
    Esasında dikkatlice araştırırsak ve planlarsak içimizdeki çocuğu şımartmak zor değil ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlence mekanlarını tek adreste bulmak bence iyi bir fikir, umarım faydasını görürsünüz.
      Bu arada haklısınız, içimizdeki çocuk çok şey istemiyor aslında, sevgiler :)

      Sil
  6. Hepsinin bir arada olması güzel. Bilmiyordum bu siteyi. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil